Vyhledávání...
0
TOP
blogování e-mailing

Úprava e-mailové workflow – Blogerská práce no. 1

1 Views

Seděla jsem takhle u počítače a řekla jsem si, že by bylo fajn trochu předělat jednu workflow, kterou mám pro svůj blogerský plán. Pak mě ale napadlo ještě něco, co kdybych vám natočila, jak úprava e-mailové workflow vlastně může vypadat. A s tím i co vlastně taková blogerská práce může obnášet. Není to totiž jenom o psaní článků. Pro mě osobně je to o tvorbě hodnotného obsahu, díky kterému pomáhám dalším, kteří chtějí blogovat, nebo již blogují, ale moc se jim nedaří. A tak vzniklo video, které si můžete přehrát níže.

Možná si ale ještě říkáte, co je to vlastně workflow a proč o tom mluvím. Workflow souvisí s e-mailingem. Tedy se sbíráním kontaktů do e-mail listu. O e-mailingu píšu v této kategorii. A těm, co plánují jednou pomocí blogu vydělávat a budovat si publikum, doporučuji začít tvořit svůj e-mail list. Ale, ta workflow, že. Můžete si to představit tak, že já vytvořím produkt, o který se můžete přihlásit vyplněním formuláře s e-mailem a jménem. Tak se mi zapíšete do seznamu kontaktů, se kterým já dále nějak pracuji. A ta workflow znamená, že vytvořím několik e-mailů, které postupně zasílám těm, kteří se přihlásí o tu kterou nabídku.

Úprava e-mailové workflow se týkala blogerského plánu na 12 měsíců, pro který se můžete zapsat na hlavní stránce blogu. Dříve byl ve workflow jenom jeden e-mail, který lidem doručil ten plán. Teď jsem to brutálně předělala tak, že vás budu provázet celých těch 12 měsíců, každé 4 týdny jeden e-mail. Jo, ve videu mluvím o 3 týdnech, ale nakonec jsem to přehodnotila. Takže se můžete vždy těšit na nějaké hodnotné informace, které s tím blogerským plánem souvisí. A také s prvními 12 měsíci blogování. Jde o rady a tipy, které vám na blogerské cestě pomůžou.

úprava e-mailové workflow

Nabízet hodnotu

Primárně mi jde o to, abych dalším nabízela nějakou hodnotu. Tou hlavní hodnotou v tomto případě byl ten blogerský plán, který vás provede jedním rokem blogování. Pomůže vám ho nastartovat. Jenomže jsem zpočátku vůbec nepřemýšlela nad tím, že bych vás tou cestou mohla provázet po celou dobu. Proto jsem se dokopala k tomu tu workflow upravit tak, abych vám po celou tu cestu nabízela něco hodnotného, co můžete využít a pomohla vám tak. O tom to primárně je. Nabízet hodnotu, pracovat s kontakty v e-mail listu. A i o tom je má blogerská práce 🙂 . Jak se vy staráte o svůj e-mail list?

Toto považuji za ten správný způsob, jak začít tvořit e-mail list. Často vidím, jak mají blogeři a blogerky na stránkách něco jako „přihlas se k odběru“ nebo „chceš dostávat nejnovější články“ a tak podobně. Upřímně, kolik lidí se jim asi tak hlásí? Já si troufnu tvrdit, že prakticky nikdo. Zvlášť, pokud jde o nové, neznámé tváře (tím myslím blogery). Tak tímto způsobem mají nulovou šanci, že začnou tvořit svůj e-mail list a že se jim tam přihlásí ti správní lidé. V tom smyslu, že je zajímá, o čem daný bloger píše.

No, takže já teď jdu otevřít MailerLite a upravovat další workflow tak, abych i poté, co někomu doručím nabídku, mohla pomáhat a předávat hodnotu :).

Díky, že jste se mnou.

Veronika Ježíková

«

»

Zanechat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *