Vyhledávání...
TOP
e-mailing

Co posílat odběratelům – 8 tipů na e-maily

23 Views

Když si to všechno shrneme: už víte, jak začít tvořit vlastní e-mail list za pomoci MailerLite. Dále také víte, jak krok za krokem vytvořit e-mailovou kampaň. A rozhodně už nezpochybňujete, proč začít tvořit vlastní e-mail list, protože znáte jeho hlavní výhody. Teď si ale asi říkáte: A co posílat odběratelům do jejich e-mailových schránek?

Nebojte se, i tohle dilema za vás vyřeším v dnešním článku. Celkem mám pro vás 8 tipů, co můžete svým odběratelům posílat.

Vsadím se, že nechcete posílat jen tak něco. Protože sami jen tak něco jako odběratelé číst nechcete. Tak proč něco takového posílat svým vlastním odběratelům? Vaším cílem by mělo si všechny odběratele do jednoho nějakým způsobem hýčkat. A to znamená zasílat jim kvalitní obsah, který má být nějakým způsobem nápomocný. Samozřejmě záleží na tématu vašeho blogu a pro jaké novinky se u vás upsali.

Nikdo nechce dostávat do e-mailové schránky něco, co ho nezajímá. Pokud tedy máte víc skupin odběratelů, je třeba rozlišit, co které budete posílat. Někdo se u vás mohl upsat třeba kvůli make-up tutoriálům, takže vaším cílem je posílat e-maily z této oblasti. Dává to smysl? Jestli zájemcům o make-up budete posílat články o vašem pejskovi, tak se při nejbližším poslaném e-mailu nejspíš z vašeho listu odhlásí. A to nechceme. Vaším cílem je posílat relevantní obsah podle zájmu odběratelů.

Co posílat odběratelům?

1. Produkty zdarma

Ať se přihlásí ten, kdo netouží dostat něco zadarmo. Já teda věci zadarmo ráda. Tak proč něco takového nevytvořit i pro vaše odběratele? Na mysli mám tedy nějaký online produkt, který vytvoříte speciálně pro vaše odběratele. Může jít o nějaký krátký e-book, check list, nějaké seznamy, PDF průvodce atd.

2. Rychlé tipy a triky

Proč se exkluzivně se svými odběrateli nepodělit o vaše tajné tipy a triky? Něco, co vám osobně pomáhá? Pokud se pak roznese, že svému e-mail listu poskytujete exkluzivní obsah, můžete tak získat víc odběratelů. Protože každý si chce připadat vyjímečný.

S kalendářem plánování na sociální sítě vám nikdy nedojdou nápady, jak svou stránku či profil oživit – VÍCE INFORMACÍ

3. Zrecyklujte starý příspěvek

Máte nějaký příspěvek, na který se už práší, ale jeho obsah je stále relevantní? Co takhle ho upravit a předělat do podoby e-mailu? Zde máte dvě možnosti. První je čistě e-mail bez nějakých linků = vytvořit z článku e-mail. Nejde ale o to, že ten článek vezmete a překopíruejte do e-mailu. Chce to si s tím trochu vyhrát, zaktualizovat. Další možností je vzít úryvek z toho článku a poslat ho jako e-mail s odkazem, kde si mohou přečíst zbytek. Skvělý způsob, jak k sobě na blog přilákat čtenáře.

4. E-mailový kurz

E-mailový kurz může fungovat jako skvělé lákadlo, jak začít budovat váš prvotní e-mail list. Ale pokud už e-mail list máte, můžete pomocí nového e-mailového kurzu začít své čtenáře vzdělávat o vašem tématu. Klidně i víc do hloubky. Například pokud jste nějaký kurz již měli, můžete udělat jeho pokračování. E-mailový kurz zdarma je vážně dobrý způsob, jak rozšiřovat e-mail list.

5. Tutoriály

Ať už jde o video tutorály, audio nahrávky, blogové příspěvky, PDF průvodce. Vytvořte návod, který vašim odběratelům pomůže vyřešit jejich nějaký aktuální problém. Já osobně bych třeba uvítala tutoriál na make-up pro holky, co nosí brýle! Protože to je můj každodenní doplněk, bez kterého jsem slepá!

6. Přístup do soukromé FB skupiny

Jistě chcete, aby se lidé na vašem e-mail listu cítili jako VIP. Proč je tedy nepozvat do vaší soukromé skupiny na Facebooku? Je to skvělý způsob, jak čtenáři dáte najevo, že vám na nich záleží. Že chcete, aby se cítili vítaní.

7. Příspěvky „za oponou“

Jako lidé jsme tvorové zvědaví a zajímá nás, co dělají ostatní. Proč se tedy nepodělit o to, jak například vedete svůj blog. Co děláte, co plánujete, co je nového. Velmi oblíbené jsou příspěvky „kolik jsem si blogováním vydělala v měsíci…“ Zkrátka a dobře, takové příspěvky, které vašim čtenářům ukážou víc co se děje za vším tím blogováním. Můžete se podělit i o to, jaké nástroje používáte, v čem tvoříte atd.

8. Představte svůj produkt

Řeknu to na rovinu, peníze jsou v e-mail listu. Čím víc lidí v něm máte, čím víc se o ně staráte, tím víc máte potenciálních zákazníků. A čím víc kvalitního obsahu jim poskytnete zdarma, tím větší důvěru si ve vás vybudují. A bude pro ně pak jenom přirozené, když jim v nějaké části celého toho procesu představíte svůj placený produkt. Musí jít ovšem o přirozenou, nenásilnou cestu. Váš produkt může být cokoliv: e-book, online kurz, nějaká služba.

Jde jenom o nástřel několika možností, čím potěšit vaše odběratele. Možností samozřejmě existuje mnohem více a je jenom na vaší kreativitě a nápadu, co jim pošlete. Vymyslet, co poslat odběratelům nemusí být nijak těžké. Zde jsem vám dala hned 8 tipů, je jenom na vás, co vytvoříte. Základem je, aby to bylo relevantní tomu, k čemu se vaši odběratelé přihlásili. A dále to pro vaše odběratele musí mít nějakou hodnotu. Nejlépe něco, co jim pomůže dostat se z bodu A do bodu B. Takže moje otázka zní: co pro své odběratele plánujete vytvořit?

Veronika Ježíková

«

»

3 COMMENTS

  • Kája

    No, rozesílání e-mailu tak nějak není pro můj blog… 😀 Mohla bych tak jedině recklovat staré příspěvky.

    • Verča
      AUTHOR

      Doporučuju ti přečíst si ostatní moje články o e-mailingu 🙂 třeba zjistíš, že mít takový seznam kontaktů je skvělý zdroj návštěvnosti a mnoho dalšího 🙂 a navíc je tvůj vlastní. Facebook a Instagram vlastní Zuckerberg, ne ty 🙂

Zanechat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *