Vyhledávání...
0
TOP
e-mailing

Čtyři výhody vlastního e-mail listu

64 Views

Dnešní článek bude krátký a sladký, a pokusím se vám v něm popsat čtyři hlavní výhody vlastního e-mail listu. Protože se vsadím, že si teď klepete na čelo, k čemu vám bude e-mail list. Lidi si často myslí, že e-mailový marketing je mrtvou záležitostí, ale opak je pravdou. Však se sami podívejte, kolik newsletterů odebíráte, kolik si toho kupujete jenom na základě e-mailů. Už vám to dochází? Mít e-mail list je vaší největší zbraní, pokud plánujete vydělávat blogem.

Zkuste si odpovědět na tuto otázku: Co na vás vybafne jako první, když navštívíte nějaký internetový obchod? Vyskakovací okno, které vás láká k přihlášení odběru novinek. Je to všude, další důkaz, že e-mailový marketing není mrtvá záležitost. Zkrátka a dobře. Funguje to. Je to tak. Říkáte si, jaké jsou ty čtyři hlavní výhody vlastního e-mail listu? Pojďme se na ně podívat.

1. Návštěvnost vašeho blogu

Pokud máte možnost pravidelně posílat newslettery vašim odběratelům, můžete tam přidávat odkazy na váš blog. Což znamená pravidelnou návštěvnost. A návštěvnost blogu je pro nás blogery klíčová. Nemůžeme se spoléhat na algoritmus Instagramu či jiná omezení sociálních sítí. Poslat e-mail je jistota. Jistota, že vaši odběratelé dostanou link na váš blog přímo do své e-mailové schránky.

2. Víc peněz

Prvně, pokud máte a budujete svůj e-mail list, rozšiřujete si tak okruh potenciálních zákazníků. Ti si jednou můžou koupit váš produkt. A čím víc jich je, tím více můžete vydělat peněz. Poté můžete také skrz e-maily sdílet své affiliate linky, pokud nějaké promujete. Navíc můžete nabídnout značkám, že je budete propagovat v e-mailech a ne jenom v článcích. A hned si můžete říct o víc peněz za spolupráci. Doporučuji samozřejmě v případě affiliate propagovat to, čemu skutečně věříte, co používáte. Já například pro e-mail marketing využívám služeb MailerLite a proto zde mám i affiliate link na jejich službu. Jejich online podpora je špičková a ve free verzi nabízí hodně (fakt hodně) muziky, kterou si jinde musíte připlácet.

3. Kontrola

Na rozdíl od sociálních médií, která ve skutečnosti nevlastníte, tak váš e-mail list je plně pod vaší kontrolou. Je váš. Instagram a Facebook nevlastníte, jenom vám někdo dovolil, že je můžete používat. Ale svůj e-mail list vlastníte. Můžete namítnout, že poskytovatel vašeho e-mail marketingu může zkrachovat. Ano, pravda. Ale vy si můžete pravidelně exportovat své kontakty do Excelu a kdykoliv je nahrát k jinému poskytovateli. Jak říkám, absolutní kontrola a vlastnictví.

4. Rychlejší růst

Představte si, že se objeví nějaká nová sociální síť. Síť se vám zalíbí a chcete jí využívat. Ale komu se chce pracně začínat od nuly? Ha! Jednoduše rozešlete lidem ze svého e-mail listu zprávu o nové sociální síti a že vás tam taky najdou!

Pokud ještě nemáte vlastního poskytovatele e-mailových služeb, doporučuji MailerLite. Já jsem zde furt na službě zdarma, která mi umožňuje tvořit e-mailové kampaně, formuláře k přihlášení odběratelů, automatizované procesy. Navíc ve free verzi je možnost mít až 1000 odběratelů (ku příkladu u služby od SmartEmailing.cz si za 1000 odběratelů měsíčně zaplatíte 363 korun včetně DPH, za 500 odběratelů 194 korun) a poslat měsíčně 12 000 e-mailů. Což je naprosto super!

Veronika Ježíková

«

»

Zanechat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *